Infected Mushroom

Som anhängare av audiofildokumentären Guldörat var jag tvungen att kolla in Infected Mushroom när de kom till stan och höra hur bandet som Sista Ordet försöker detronisera Storhövdingen med låter.

image75.
Tagen med max-zoom på behörigt avstånd. Jag hängde vid sofforna hela kvällen.

image76
Det är ingen ursäkt men jag hade precis fått på mig tröjan när den här bilden togs och hade därför inte rättat till kragen. Säg, är det ofog jag ser i min blick?

image77
Jacques Cousteau could never get this low.

Kommentarer
Postat av: peter

frågan jag ställer mig: är det nåt ofog på g eller?

2008-03-09 @ 21:51:20
Postat av: Joel

Är det månne den där Dale vi tidigare skådat här i bloggen som lockade fram dessa lustfyllda blickar?

2008-03-10 @ 16:02:37
URL: http://joelstreetlife.blogg.se/
Postat av: Max

Det kan också vara det du ser på bordet i sista bilden.

2008-03-10 @ 16:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0