En snabb fundering

I eftermiddags låg jag och kollade ett avsnitt sopranos och njöt i fulla drag av en ask chokladkex. Sen tog jag en titt på förpackningen och fick läsa att det jag åt var "slim style chocolate for girls". Det är inte första gången något sånt här har hänt. I lördags när jag och några andra var ute och åt burgare proklamerade jag stolt att jag skulle beställa "L'Avorella" - med krispig bacon, mozzarella och avokado. Något ögonblick senare kom kyparen och sa att just den burgaren alltid är omtyckt av the ladies. Jag vet inte vad det här betyder, men jag vet att om jag hade kunnat hade jag gjort som Conan och skaffat mig ett stiligt skägg.

Kommentarer
Postat av: martin holm

haha, jag skänker alltid en liten tanke till dig när jag kollar på conan, skrämmande likheter.. men jag har haft intrycket av att du inte gillade conan?

tja!

2008-04-02 @ 01:02:13
URL: http://www.myspace.com/grizzlyslugs
Postat av: Max

Au contraire, mon frère, jag är en stor fan, framförallt av strejk-era-conan, då han fick fritt spelrum att ta driva hela showen själv.

2008-04-02 @ 10:18:58
Postat av: martin

visst, han är en kreativ man. nä jag vet inte var jag fick det från det är för många dimmiga minnen..

2008-04-02 @ 11:25:21
URL: http://www.myspace.com/grizzlyslugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0